W chwili obecnej prowadzimy już jedenasty dotowany przez Fundację moduł warsztatowy „Gazele Transformacji” w regionie pomorskim jedynie dla organizacji non profit (niedostępne dla spółek komercyjnych). Beneficjentami zostać mogą działacze, którzy określili swoje luki kompetencyjne w obszarze zachowań liderskich.

Najważniejszymi modułami planowanego procesu nauki będą:
– 4 warsztaty interpersonalne: „Specyfika zespołów projektowych i liniowych”, „Koncepcja przywództwa wg. Blancharda”, „Kreowanie innowacyjności” i „Facilitowanie spotkań kreatywnych”.
– Symulacje Biznesowe: „Kreatywne Domino” i „Decision Challange”.
– Adrenalinowe Spotkania Integracyjne z zadaniami o charakterze szkoły przetrwania.
Rzec jasnasame w sobie powyższe zabawy oczywiście nie sprowokują do zmiany postaw i zachowań. Mając powyższe na względzie,, słuchacze dostaną też narzędzia: „Interdyscyplinarny Puls Zaangażowania”, „Spirala Awansu Zawodowego” a także Zadanie „Heurystyka Problemowa” na podstawie koncepcji Middleton.
Wydarzenia i Wyjazdy Integracyjne opracowaliśmy pierwotnie dla senior menedżerów, którzy odnalazły u siebie talent przywódczy.
Aktualnie zapraszamy do współpracy młodych niesamodzielnych facilitatorów do zrealizowania wyjazdu integracyjnego. Nasi przyszli partnerzy muszą potrafić radzić sobie z kajakiem, wspinać się w skałkach a także radzic sobie na oznakowanych trasach narciarskich w stopniu przynajmniej minimalnym. Poszukiwany kandydat będzie obserwatorem i asesorem dlatego tez nie potrzebuje doświadczenia trenerskiego.
Wszystkich zainteresowanych informujemy o możliwości przesyłania aplikacji.

ORGANIZACYJNE FAKTY – ĆWICZENIA I WYJAZDY INTEGRACYJNE

Cena: 1500 PLN plus VAT za siedem dni zajęć.
Koszt obemuje: pracę kreatywną w grupach do 10 osób, streszczenie przekazywaych informacji – jako plik PDF, licencje na wszystkie poznane gry, obszerne przerwy kawowe, przewóz uczestników do miejsca realizacji zajęć, zakwaterowanie w odremontowanym obiekcie, wyjazd integracyjny.
Bazą noclegow – konferencyjna jest: dwór Agat
Aktywności po godzinach i spotkania integracyjne to: park linowy, wizyta w polbliskim parku krajobrazowym. Wszystko zwarte w cenie.
Koordynatorzy szkoleń: Rafał Szczepanik, Zenon Antosiewicz

Ksiązki na spotkania i wyjazdy:

Horowitz Ben “Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi”, Bromboszcz E.: Percepcja reklamy telewizyjnej przez dzieci. “Psychologia Wychowawcza”, Pietrzak H.: Psychologia społeczna w praktyce. , Sznajder A., Sztuka promocji, Jan Dworak „Współczesne koncepcji wpływu społecznego”.

Biblioteczka nieobowiązkowa na seminaria i szkolenia integracyjne:

„Perwersje seksualne. Historia pojęcia opis objawów przyczyny” – prof. Grażyna Dratwa, „Agresywność. Pomiar i analiza psychometryczna” – dr Tadeusz Piekarz, „Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole” – doc. Andrzej Niedzwiedź, „Terapia rodzin”, – prof. dr hab. Tadeusz Szewczyk, „Czy możemy mieć dzieci o niebieskich oczach” – prof. Adam Czyżyk, „Osobowość dorosłego człowieka” – dr hab. Jerzy Kaczor, „Problemy rozwoju i wychowania” – dr hab. Iwona Pasternak, „Z pogranicza psychologii społecznej i psychologii osobowości” – doc. Anna Dąb.

WCZEŚNIEJSZE KONFERENCJE I WYJAZDY INTEGRACYJNE

Zagadnienia z wcześniejszych projektów:
• Przezwyciężanie oporów przeciwko delegowaniu zadań;
• Zespołowe przedyskutowanie najważniejszych wybranych technik i metod związanych z wdrażaniem zmian (projekty wdrążające nowe systemy, procedury, narzędzia wewnątrz firmy)
• Plan i strategia pracy nastawionej na myślenie wspólnotowe,
• Rozwijanie umiejętności stosowania technik asertywnych.
• Zdolność radzenia sobie z szokiem kulturowym.
• Poznanie własnej pracy w aspektach zadań, czasu i kosztów.
• Utrzymywanie stałych kontaktów z grupą nabywców:
• Motywacja w pracy z zespołem, wykorzystanie synergii zespołu.
• Warsztat pisania skryptów i przygotowania sprzedawców do prowadzenia typowych rozmów telefonicznych.
• Cele w sprzedaży – cele firmy oraz moje cele indywidualne.
• Określenie potencjału klienta.
• Rozwiązywanie konfliktów w obsłudze klienta wewnętrznego
• Dynamika procesu negocjacyjnego.

Rate this post