W chwili obecnej aktywowaliśmy trzeci dofinansowany proces edukacyjny „Kreatywny Aktywista” w woj. warmińsko mazurskim specjalnie dla organizacji non profit (niedostępne dla organizacji komercyjnych). Adresatami będą specjaliści, którzy liczą na wzrost posiadanej wiedzy w zakresie zachowań biznesowych.

Nadrzędnymi etapami realizowanego programu zaplanowanymi na tą edycję są:
– 4 sesje ćwiczeniowe: „Zarzadzanie zespołem w organizacji”, „Kierownik lider czy partner”, „Efektywność osobista” i „Jak uczyć i przygotowywać dorosłych do pracy”.
– Gry Menedżerskie: „Grupowe Scrabble” i „Service Game”.
– Sportowe Wyjazdy Integracyjne z wyzwaniami o charakterze szkoły przetrwania.
Rzec jasnawyrwane z kontekstu zabawy rzecz jasna nie pozwolą na przećwiczenie żadnych umiejętności. Ponieważ jesteśmy tego swiadomi, wszyscy otrzymają też narzędzia: „Społeczny Barometr Energii Zespołu”, „Spirala Rozwoju i Pracy” i Sesję „Etapy Inicjowania Rozwiazań” w oparciu o model Middleton.
Spotkania i Wyjazdy Integracyjne zaprojektowaliśmy dla pracowników biurowych i terenowych, którzy chcą pomóc swojej karierze.
Obecnie przyjmujemy pięciu asystujących trenerów do koordynowania spotkania team building. Nasi trenerzy powinni potrafić opanować kajak na rzece klasy Warta, zakładać stanowiska wspinaczkowe a także czuć się swobodnie na desce lub nartach w stopniu co najmniej średnim. Wybrany pracownik będzie w pierwszym projekcie wspierającym technicznie dlatego nie wymagamy referencji i wcześniejszych dokonań team building.
Gorąco zachęcamy do składania dokumentów.

PRAKTYCZNE FAKTY – SEMINARIA I WYJAZDY INTEGRACYJNE

Koszt: 500 zl plus VAT za osiem bloków wyjazdowych.
Koszt dotyczy: uczestnictwo w zajęciach, prenumeratę newslettera z materiałami uzupełniającymi, konto użytkownika premium w HRmapa.pl, napoje i przekąski w czasie zajęć, przejazd naszym busem w obie strony, pobyt w pokojach dwuosobowych, wyjazd integracyjny.
Miejsce zajeć: dwór Agat
Rozrywki fakultatywne i gry integracyjne to: kajaki, wyjazd do skansenu. Płatność karta na miejscu.
Koordynatorzy procesu: Dorota Owczarska, Filip Asnyk

Tytuły do przeczytania na warsztaty i wyjazdy:

Tracy Brian “Zmień myślenie, a zmienisz swoje życie. Jak uwolnić swój pełny potencjał i osiągnąć sukces”, Cialdini Robert B.” Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka”, Pocztowski A., „Zarządzanie zasobami ludzkimi”, Dobiegała-Korona B. oraz zespół, Kompozycja Promocji,, LaszkowskaJ.: Niebezpieczne gry z myszką.

Literatura uzupełniajaca na zajęcia i szkolenia integracyjne:

„Pomoc psychologiczno-pedagogiczna. Wybrane zagadnienia” – Hubert Orzech, „Bulimia emocjonalna” – dr hab. Karolina Stachan, „Poczucie zmiany siebie w okresie tworzenia się osobowości dojrzałej. Studium empiryczne nad młodzieżą krakowską” – prof. dr hab. Adam Duda, „Psychologia zachowań ryzykownych. Koncepcje badania praktyki”, – Natalia Józefowicz, „Mały słownik cybernetyczny” – dr hab. Adam Piekarz, „Rehabilitatiotin medicine” – prof. Grażyna Dąb, „Osobowość a działanie” – dr Iwona Szewczyk, „Twarzą w twarz. Komunikacja w kontaktach osobistych ” – dr hab. Krzysztof Józefowicz.

WCZEŚNIEJSZE PROJEKTY I WYJAZDY INTEGRACYJNE

Tematyka poruszana we wcześniejszych edycjach:
• Poznanie metod skutecznego zarządzania czasem;
• Budowanie własnego autorytetu jako doradcy klienta
• Komunikacja a jakość i efektywność pracy zespołu,
• Umiejętność rozpoznania podstawowych kompetencji społecznych niezbędnych w życiu zawodowym.
• Utrzymywanie równowagi pomiędzy dyscyplinowaniem i dawaniem wsparcia podwładnym z pokolenia y.
• Pełniejsze zrozumienie barier w realizacji celów i określenie możliwości ich pokonywania.
• Analiza i zmiany – wykorzystanie podstawowych zasobów sprzedawcy – czasu pracy i własnych umiejętności.
• Lider jest tylko tak dobry, jak jego zdolności do tworzenia środowiska pracy, w którym pracownicy czują się dostatecznie bezpiecznie by wyrazić rozbieżne zdanie – zmieniająca się rola lidera
• Szanse jakie stwarza telefon od klienta i możliwości jej wykorzystania.
• Podstawy budowania strategii sprzedaży.
• Analiza czynników konkurencyjnych.
• Obiekcja czy opór klienta
• Manipulacje w negocjacjach.

Rate this post