W tym sezonie wdrażamy już dziewiąty subsydiowany projekt facilitatorski „Gazele Transformacji” w regionie pomorskim wyłącznie dla instytucji pozarządowych (nie dla firm prywatnych). Beneficjentami zostać mogą wolontariusze, którzy mają ambicje zmiany i rozwoju swojej postawy dot. umiejętności społecznych.

Podstawowymi etapami naszej praktycznej konferencji zostały wybrane:
– Cztery spotkania ćwiczeniowe: „Kreowanie synergii i efektywności w grupie”, „Koncepcja przywództwa wg. Blancharda”, „Kreowanie innowacyjności” i „Psychologia i socjologia w pracy coacha w NGO”.
– Symulacje Biznesowe: „Biznesowe Scrabble” i „Service Game”.
– Adrenalinowe Spotkania Team Buiding z wyzwaniami raftingowymi.
Oczywiścietylko symulacje oczywiście nie byłyby efektywną forma nauki. Mając to na uwadze,, nasi abiturienci otrzymają również narzędzia: „Interdyscyplinarny Puls Zaangażowania”, „Matryca Awansu i Pracy” oraz Ćwiczenie „Debata Okswordzka” według filozofii California.
Projekty i Wyjazdy Integracyjne stworzyliśmy dla koordynatorów, którzy liczą na oderwanie się od rutyny i zastoju.
Na dzień dzisiejszy poszukujemy dwóch pomocniczych trenerów do nadzorowania wyjazdów team building. Nasi przyszli partnerzy powinni potrafić opanować kajak na rzece klasy Warta, zakładać stanowiska wspinaczkowe jak również zjeźdźać ze stoków nebieskich, zielonych i czerwonych na poziomie nie niżej niż przeciętnym. Wyłoniony współpracownik będzie pracowal pod okiem przelożonego i nie wymaga się od niego praktyki szkoleniowej.
Gorąco zachęcamy do składania dokumentów.

DODATKOWE DANE – SEMINARIA I WYJAZDY INTEGRACYJNE

Koszt: 500 PLN z VAT za cztery etapów programu.
Cena zawiera: każdego dnia sześć godzinnych bloków ćwiczeniowych, streszczenie przekazywaych informacji – jako plik PDF, certyfikacje trenerskie do prezentowanych narzędzi, lunche z karty w restauracji, transport autkarem, meldunek w kameralnym hotelu, wyjazd integracyjny.
Bazą noclegow – konferencyjna jest: hotel Wielopole
Opcje spędzania czasu po zajęciach i spotkania integracyjne to: jazda gokartem, nocne podchody. Koszt dostępny na zapytanie.
Koordynatorzy programów: Dorota Owczarska, Zenon Dębski

Pozycje książkowe na zajęcia i wyjazdy:

Belsky Scott “Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu”, Walter Ekaterina “Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga – genialnego założyciela Facebooka“, Cackowski Z.: Problemy i pseudoproblemy., Zemler Z., Public Relations. Kreowanie reputacji firmy, Makiełło – Jarża G.: Podstawy psychologii ogólnej.

Literatura dodatkowa na seminaria i szkolenia integracyjne:

„Psycholingwistyka” – prof. Andrzej Polak, „Jak wynegocjować najlepsze warunki zatrudnienia?” – dr hab. Krzysztof Stachan, „Podręcznik ćwiczeń z psychologii eksperymentalnej” – doc. Natalia Czyżyk, „Testy psychologiczne. Teoria i praktyka”, – dr hab. Hanna Dąb, „Dzieła. Psychologia racjonalna.” – prof. dr hab. Jerzy Kot, „NLP terapia krótkoterminowa” – dr Natalia Nowak, „Osobowość a higiena psychiczna” – dr hab. Adam Piekarz, „Współdziałanie rywalizacja. Wybrane zagadnienia z psychologii kierowania” – dr hab. Hanna Czech.

MINIONE KONFERENCJE I WYJAZDY INTEGRACYJNE

O tym mówiliśmy w minionych edycjach:
• Zdolność organizacji zebrań, spotkań, przygotowywania i odbywania sesji telefonicznych
• Co motywuje ludzi do pracy – poznanie elementów motywacyjnych
• Pełniejsze zrozumienie istoty kultury i różnic kulturowych
• Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z krytyką i rezygnowanie z działań odwetowych.
• Świadomość własnej postawy, gestów, zbędnych ruchów podczas prezentacji
• Analiza własnej pracy w aspektach zadań, czasu i kosztów.
• Strategia rynkowa – jej tworzenie i pozycjonowanie firmy na rynku budowlanym
• Przywództwo w organizacji rozproszonej – rola lidera w strukturze macierzowej (projektowo – funkcyjnej)
• Warsztat pisania skryptów i przygotowania sprzedawców do prowadzenia typowych rozmów telefonicznych.
• Analiza celów, jakie powinien osiągnąć handlowiec na etapie otwarcia relacji z klientem.
• Przychodzi firma do firmy – strategia marketingowa b2b.
• Reguły negocjacji nastawionych na współpracę. Rozpoznawanie stylu strony przeciwnej.
• Negocjacje zespołowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.