Z przyjemnością informujemy, że wg. Rankingu Firm Szkoleniowych jesteśmy drugą najlepszą firmą szkoleniową w Polsce. Dziękujemy Państwu – naszym Klientom.

Dlaczego warto poznać nasze gry i symulacje? Jest aż 13 powodów.

Gry szkoleniowe oddające realia sprzedaży

  • Projektujemy symulacje na indywidualne zamówienie – możemy odzwierciedlić realia sprzedaży w Państwa firmie.
  • Warsztaty dobrze odzwierciedlają wszystkie mechanizmy, jakie występują w zarządzaniu sprzedażą. Uczestnicy w grze tworzą strategie sprzedażowe, analizują rynek, konkurencję, opracowują targety, zarządzają terytorium…
  • Gry pozwalają na odzwierciedlenie nie tylko „twardych” działań sprzedażowych – targetów, cen, prowizji. Akcentują też aspekty miękkie, np. budowanie relacji z klientami,
  • Grupa planuje swoją sprzedaż i realizuje działania handlowe, a kilka chwil później dostaje informacje o swojej skuteczności – stopniu realizacji celów, udziale w rynku itp. To pozwala na wprowadzenie ew. zmian, usprawnień, modyfikacji w założonej strategii.
  • Sprzedażowe gry szkoleniowe są jedynymi tej klasy grami opracowanymi i testowanymi w Polsce, odzwierciedlają znakomicie polskie realia gospodarcze.

Trenerzy prowadzący gry to byli menedżerowie sprzedaży

  • Nasi trenerzy pracowali wcześniej jako menedżerowie sprzedaży w renomowanych polskich firmach i międzynarodowych korporacjach: Pracuj.pl, Kompania Piwowarska, Wella i Procter & Gamble.
  • Gry prowadzą jedynie nasi stali trenerzy. Co roku biorą oni udział w wielu szkoleniach wewnętrznych, podnoszących ich kwalifikacje.
  • Nasi trenerzy to osobowości. Większość z nich, poza pracą menedżera sprzedaży i trenera, ma też drugą twarz: alpinisty, żeglarza, podróżnika… Prowadząc symulacje, wykorzystują swoje pasje do uatrakcyjniania metodyki szkoleń. Czego o negocjacjach handlowych można się nauczyć od marokańskich hotelarzy?
  • Rozumiemy, na czym polega specyfika sprzedaży w różnych branżach. Nasi trenerzy odnosili sukcesy w sprzedaży m.in. produktów finansowych, FMCG, leków, usług rekrutacyjnych, reklam.

Metody szkoleniowe pozwalające zrozumieć, doświadczyć i zapamiętać

  • Uczestnicy zapamiętują trwale do 80% przekazywanej wiedzy, jednocześnie dobrze ją rozumiejąc. To wskaźnik nieosiągalny przy użyciu innych metod.
  • Warsztaty pozwalają uczestnikom rozumieć złożone zjawiska i pojęcia, które trudno przekazać w książce czy na wykładzie, np. zasady obiegu pieniądza w firmie, płynność finansową itp.
  • Gry symulacyjne są jedyną metodą, w której grupy podejmują decyzje i na żywo obserwować ich skutki. Wszystkie błędy jakie popełnią i sukcesy, które osiągną, mają doskonałą wartość edukacyjną.
  • Udział grze to ogromne emocje, dzięki którym uczestnicy są jeszcze bardziej zaangażowani i trwałej zapamiętują wnioski ze szkolenia. Są tak zaangażowani, że zwykle nie chcą opuszczać stanowiska gry nawet podczas przerwy obiadowej.

Ranking Firm Szkoleniowych

Gry szkoleniowe – sprzedaż i negocjacje
5 (100%) 6 votes