W tym sezonie otwarliśmy już trzynasty dofinansowany projekt facilitatorski „Kreatywny Aktywista” w regionie pomorskim tylko i wyłącznie dla jednostek niekomercyjnych (niedostępne dla spółek komercyjnych). Słuchaczami będą pracownicy, którzy liczą na wzrost posiadanej wiedzy w obszarze umiejętności menedżerskich.

Kluczowymi fragmentami kursu zaplanowanymi na tą edycję są:
– Cztery moduły problemowe: „Zarzadzanie zespołem w organizacji”, „Menedżer w organizacji non profit”, „Coaching wewnętrzny podwładnych” a także „Psychologia i socjologia w pracy coacha w NGO”.
– Symulacje Szkoleniowe: „Kooperatywne Domino” i „Decision Game”.
– Sportowe Spotkania Integracyjne z ćwiczeniami nawigacyjnymi .
Oczywiścietylko symulacje rzecz jasna nie inspirowałyby do wyciągania wniosków. Ponieważ jesteśmy tego swiadomi, nasi absolwenci dostaną także narzędzia: „Polski Termometr Przywództwa”, „Macierz Postępu i Refleksji Osobistej” i Ćwiczenie „Heurystyka Problemowa” według metody Karioszuki.
Projekty i Wyjazdy Integracyjne stworzyliśmy dla menedżerów, którzy czują potrzebę wykonania zawodowgo kroku do przodu.
Na dzień dzisiejszy zapraszamy do współpracy sześciu stażujących moderatorów do prowadzenia eventów team building. Chętni muszą umieć panować nad kajakami na nietrudnych jeziorach, wspinać się w protym terenie skalnym np. Jura a ponadto czuć się swobodnie na desce lub nartach na poziomie przynajmniej minimalnym. Wybrany instruktor nie będzie prowadził szkolenia samodzielnie dlatego tez może mieć zerowy lub minimalny staż.
Potencjalnych kandydatów zawiadamiamy o możliwości przesyłania CV i bio trenerskiego droga e-mail.

TECHNICZNE INFORMACJE – SPOTKANIA I WYJAZDY INTEGRACYJNE

Koszt: 597 zl netto za dwa dni zajęć.
Koszt dotyczy: pięć godzin zajęć dziennie, streszczenie przekazywaych informacji – jako plik PDF, konto użytkownika premium w HRmapa.pl, śniadania i obiadokolacje, przejazd naszym busem w obie strony, meldunek w kameralnym hotelu, wyjazd integracyjny.
Bazą noclegow – konferencyjna jest: obiekt konferencyjny Kasztelan
Wydarzenia pozaprogramowe i wyjścia integracyjne to: żaglówki, wizyta w polbliskim parku krajobrazowym. Wszystko zwarte w cenie.
Opiekunowie projektu: Dorota Owczarska, Filip Adamczyk

Pozycje książkowe na zajęcia i wyjazdy:

Michael E. Gerber “MIT PRZEDSIĘBIORCZOŚCI. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić”, Ford Henry “Moje Życie i Dzieło”, Kobolewska J.: Środki masowego oddziaływania., Sławiński M., PR w sytuacjach kryzysowych – Ratowanie prestiżu, Jan Dworak „Współczesne koncepcji wpływu społecznego”.

Biblioteczka uzupełniajaca na seminaria i szkolenia integracyjne:

„Duchowa terapia osób uzależnionych” – prof. Krzysztof Czyżyk, „Z zagadnień psychologii przemysłowej” – dr hab. Grażyna Pasternak, „Terapia prowokatywna” – doc. Grażyna Orzech, „Przestępczość wśród młodzieży. Rozpoznanie zjawiska, diagnozowanie, profilaktyka”, – Adam Nowak, „Podstawy psychologii. Studium nad metodami i pojęciami współczesnej psychologii” – dr Natalia Czech, „Pamięć autobiograficzna ” – prof. Natalia Pasternak, „Sukces i porażka terapii krótkoterminowej” – dr Karolina Gawron, „Stres zawodowy.” – prof. Hubert Czech.

WCZEŚNIEJSZE WYDARZENIA I WYJAZDY INTEGRACYJNE

Zagadnienia z wcześniejszych projektów:
• Umiejętność sprawnego wyznaczania celów oraz planowania ścieżki i kalendarza realizacji tych celów
• Jak spójnie łączyć motywowanie z delegowaniem i rozwojem umiejętności – jak całościowo rozwijać pracownika
• Zdobycie umiejętności i narzędzi konstruktywnego rozwiązywania konfliktów i sporów
• Zapoznanie z metodyką przygotowania i wdrażania zmian
• Świadomość wpływu kultur na negocjacje w biznesie.
• Świadomość budowania strategii handlowej
• Umiejętności, jakie pracownik musi rozwinąć – jak je definiować
• Co to znaczy być przywódcą, czym się różni przywództwo od zarządzania, jak działają najskuteczniejsi przywódcy?
• Język korzyści w rozmowie telefonicznej.
• Omówienie czym jest nasze nastawienie do pracy i jak ono wpływa na nastawienie do pracy osób, którymi zarządzamy.
• Cele prywatne i cele zawodowe.
• Proces obsługi – czyli co krok po kroku zrobić (opracowanie listy czynności)
• Odkrywanie manipulacji i sposoby obrony przed nimi

Rate this post