Publikacje

Błędy podczas prezentowania oferty handlowej

Prezentacja oferty czasem wywołuje temat wad sprzedawanej usługi lub produktu. Większość przedstawicieli handlowych boi się tego tematu i unika go jak ognia. Także przełożeni przestrzegają swoich pracowników, żeby nie poruszali drażliwych tematów, a jeśli już klient do nich nawiąże, żeby je bagatelizowali.

więcej »

Radzenie sobie z zastrzeżeniami

Przedostatni etap, który nie zawsze ma miejsce podczas wizyty handlowej, to radzenie sobie z zastrzeżeniami, wątpliwościami lub obiekcjami rozmówcy – o ile takie się pojawią.

więcej »

Zamknięcie sprzedaży

Ostatnim, najważniejszym momentem wizyty handlowej jest jej zamykanie – czyli realizowanie właściwego celu spotkania z klientem. Wszystkie wcześniejsze etapy rozmowy mają doprowadzić sprzedawcę do tego miejsca i stworzyć warunki na uzyskanie optymalnego zamówienia.

więcej »

Symulowany biznes – cz. 2

Gry symulacyjne, zwane też strategicznymi lub rynkowymi, są znakomitym uzupełnieniem większych cykli szkoleniowych. Ważne jednak, by wybrać odpowiednią grę.

więcej »

Symulowany biznes – cz. 1

Symulacje to jedna z najlepszych metod rozwijania umiejętności strategicznego myślenia, zarządzania przedsiębiorstwem i całościowego spojrzenia na biznes.

więcej »

Style i role kierownicze polskich szefów cz.2

Polscy menedżerowie preferują partycypacyjny styl zarządzania. Takie są wyniki badań firmy szkoleniowej Training Projects i portalu Pracuj.pl.

więcej »

Style i role kierownicze polskich szefów cz.1

Polski szef to najczęściej typ „menedżera – organizatora” lub „lidera – motywatora”. Zdecydowanie rzadziej czuje się strategiem . Preferuje partycypacyjny styl zarządzania, albo działa na ostatnią chwilę i gasi pożary. Takie są wyniki badań firmy szkoleniowej Training Projects i portalu Pracuj.pl

więcej »

8 kroków do udanego szkolenia outdoor

Szkolenie outdoor kosztuje, często niemało. I jak wszystko, na co wydajemy w firmie pieniądze, ma przynieść maksymalne korzyści. Co zrobić, by zysk z zainwestowanych pieniędzy był wysoki i trwały?

więcej »

Jak wybrać szkolenie

Tworzenie długiego cyklu szkoleniowego dla najwyższej kadry menedżerskiej to w zasadzie działalność doradcza. Zarówno pracownicy działu personalnego jak i zewnętrzni trenerzy więcej czasu poświęcają na prowadzenie analiz, tworzenie koncepcji i wdrażanie narzędzi, niż na same szkolenia.

więcej »

Wyprawy incentive – cz.3

Wysłanie grupy pracowników na zagraniczną wyprawę to duży wydatek. Skoro już pracodawca go ponosi, oczekuje, że inwestycja się zwróci. Będzie tak wtedy, gdy uczestnikom wyjazdu zagwarantujemy program i scenariusz wyjazdu, na jaki nie mieliby szans w kraju.

więcej »
Strona 2 z 3123