Wirtualna wolność, Jak pracować z wirtualnym personelem, aby zyskać więcej czasu, stać się bardziej produktywnym i zbudować swój wymarzony biznes, Chris Ducker

Biznesmeni często starają się, aby ich działalność była bardziej wirtualna, przenosząc pracę do Internetu, aby zaoszczędzić pieniądze, być bardziej wydajnym i uwolnić swój czas na strategie i budowanie firmy. Wirtualizacja może obejmować zatrudnianie wirtualnych asystentów (VA): zdolnych, pracowitych freelancerów, którzy często mieszkają w innych krajach – przede wszystkim na Filipinach. …

Szkocki łowca jednorożców, Jak staroświecki menedżer finansowy stał się jednym z najważniejszych inwestorów technologicznych na świecie, Jeremy Kahn

Jak 109-letnia szkocka firma zarządzająca aktywami Baillie Gifford przeszła drogę od wspierania Modelu T Henry’ego Forda do Tesli Elona Muska? Jeremy Kahn, reporter Bloomberg Technology, przedstawia drogę Baillie Gifford do stania się jednym z najważniejszych inwestorów wspierających największe spółki giełdowe Doliny Krzemowej, takie jak Amazon i Facebook, oraz prywatne „jednorożce”, …

Wewnętrzny lider, Dowiedz się wystarczająco dużo o sobie, aby przewodzić innym, Drea Zigarmi, Ken Blanchard, Michael O’Connor i Carl Edeburn

Ken Blanchard przyciąga uwagę w tej książce, nawet jeśli nie jest na pierwszym miejscu. Autor Jednominutowego menedżera i jego współautorzy Drea Zigarmi, Michael O’Connor i Carl Edeburn wyjaśniają, jak zrozumieć i kształtować swoją osobowość, aby stać się takim liderem lub menedżerem, jakim chce się być. Ich książka nie jest traktatem …

Nadzorca XXI wieku, Dziewięć niezbędnych umiejętności dla rozwoju liderów pierwszej linii, Brad Humphrey i Jeff Stokes

Ten tom, pomyślany bardziej jako podręcznik niż manifest, reklamuje się jako jedyny podręcznik szkoleniowy z zakresu nadzoru, jakiego kiedykolwiek będą Państwo potrzebować, aby poradzić sobie z dzisiejszymi problemami i umiejętnościami. Konsultanci Brad Humphrey i Jeff Stokes umieszczają w swojej książce ilustracyjne wykresy, pytania podsumowujące rozdziały i mnóstwo notatek wyróżnionych pogrubioną …

Przywództwo od A do Z, Przewodnik dla ambitnych, James O Toole

Ta prosta, ale skuteczna książka jest napisana dla szerokiego grona odbiorców zainteresowanych koncepcjami zarządzania, nadzoru i przywództwa. Książka jest skonstruowana jako słownik terminów związanych z przywództwem. Niektórym czytelnikom może się spodobać podział informacji od A do B, inni mogą uznać książkę za nieco chaotyczną, ponieważ format zmusza do przeskakiwania od …

Zespoły globalne, Jak najlepsze zespoły osiągają wysoką wydajność, Jo Owen

Aby odnieść sukces w dziedzinie globalizacji, firmy potrzebują sprawnych zespołów, działających na najwyższych obrotach na całym świecie. Zespoły globalne zmagają się z geografią, różnicami czasowymi oraz barierami kulturowymi i językowymi. Firmy często muszą pogodzić rozbieżne cele tych zespołów na całym świecie i cele lokalne lub krajowe. Ekspert w dziedzinie przywództwa …

Berkshire poza Buffettem, Trwała wartość wartości, Lawrence A. Cunningham

Lawrence A. Cunningham kibicuje Warrenowi Buffettowi i Berkshire Hathaway w książce, która być może powinna być artykułem w magazynie. Wyjaśnia, że założyciele Berkshire trzymali się podstawowych wartości i zasad, i stworzyli silną kulturę, która powinna przetrwać odejście Buffetta, a nawet jego następców. Ci, którzy szukają tajemnic sukcesu Berkshire i Buffetta, …

Jak zostać dyrektorem generalnym?, Najszybsza droga jest kręta, Neil Irwin

Dla aspirantów na wyższe stanowiska kierownicze, droga w górę drabiny korporacyjnej nie jest już tak liniowa jak kiedyś. Najnowsze badania pokazują, że niedoszli dyrektorzy najwyższego szczebla, którzy zajmują się tylko jednym obszarem funkcjonalnym, zmniejszają swoją przewagę nad konkurencją, podczas gdy ci, którzy zajmują się wieloma specjalnościami, zwiększają swoje szanse na …

Culture Hacker, Przeprogramowanie doświadczeń pracowników w celu poprawy obsługi klienta, zatrzymania i wydajności, Shane Green

Jeśli Państwa pracownicy nie są zadowoleni, nie będą zadowoleni Państwa klienci. Jeśli Państwa pracownicy są niezadowoleni, odejdą, a wraz z nimi Państwa klienci. Konsultant Shane Green wyjaśnia, w jaki sposób najlepsza kultura korporacyjna może doprowadzić firmę na szczyt. Green wywodzi się z branży hotelarskiej, a konkretnie z hoteli Ritz-Carlton. To …

Zasady kwantowego zarządzania zespołem, James Everingham

James Everingham, szef działu inżynierii w Instagramie, nie lubił kierować zespołami, ale kiedy interesujące wyzwanie wymagało od niego podjęcia działań, przekonał się, że zarządzanie ludźmi jest dla niego wygodne, ponieważ myślał o nim jak o oprogramowaniu. Natychmiast zauważył wzrost produktywności i zadowolenia swojego zespołu. Od tego czasu rozwinął styl zarządzania, …