Zarządzanie sprzedażą i sprzedaż

Kontakt

By otrzymać niezobowiązującą, wstępną ofertę szkolenia, napisz na kontakt@symulacje.edu.pl
albo wpisz swój e-mail lub telefon.


Dlaczego warto skorzystać z naszych gier?

  • Interaktywna symulacja planszowa – emocjonująca nauka przez doświadczenie
  • Praktyczne, biznesowe podejście – uczymy narzędzi i rozwiązań, które sami sprawdziliśmy jako menedżerowie
  • Użyteczna wiedza gotowa do zastosowania od zaraz
  • Połączenie fascynującej gry z dyskusjami, analizami, pracą z narzędziami
  • Szkolenie prowadzone w przyjaznej, partnerskiej atmosferze

Kto prowadzi symulację?

  • Praktycy: doświadczeni menedżerowie wyższego szczebla
  • Od 14 lat szkolą najbardziej uznane polskie firmy i międzynarodowe koncerny
  • Jedni z najlepszych polskich trenerów (rankingi Pulsu HR, KPMG i Profit)
  • Autorzy książek o tematyce menedżerskiej
  • Symulację poprowadzi dwóch trenerów

Klienci o nas

  • Trener przygotował grę w sposób rzetelny, fachowy. Wykazał się nie tylko profesjonalizmem, ale i zaangażowaniem wykraczającym poza warunki umowy.
    Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Izabela Wojciechowska, Neuca S.A.
  • Gra została zaprojektowana od zera, co wymagało od twórców dużego zaangażowania i zrozumienia specyfiki Banku. Została wykonana z dużą pomysłowością, jest bardzo użyteczna i atrakcyjna.
    Bartłomiej Szmajdziński, Sygma Banque S.A.
  • Szkolenia są bardzo dobrze merytorycznie przygotowane, a klient może liczyć na zaangażowanie i progesjonalizm.
    Agnieszka Wodecka, HR Manager, KappAhl
  • Projekty były przeprowadzone z najwyższą starannością, dbałością o nasze potrzeby i założone cele.
    Joanna Szmycińska – Słowik, Specjalista ds. HR, Mondi Świecie
  • Profesjonalizm trenerów i ich elastyczność pozwoliły osiągnąć cele szkolenia. Otrzymaliśmy też wiele wsparcia w kwestiach organizacyjnych.
    Monika Kamińska, Hewlett-Packard
  • Uzyskana na szkoleniu wiedza oraz przykłady z doświadczeń trenerów są wykorzystywane przez uczestników w naszej rzeczywistości biznesowej.
    Magdalena Ciesielka, Menedżer ds. Personalnych, Nordzucker Polska
  • Szkolenie było dopasowane do konkretnych potrzeb, które wzięto pod uwagę w najmniejszych szczegółach. Trenerzy wykazali się ogromnym profesjonalizmem i elastycznością.
    Joanna Komorniczak, HR Business Partner, Novartis Poland
  • Podkreślić należy profesjonalizm i merytoryczne przygotowanie trenerów. Wszystkie założenia i cele projektu zostały zrealizowane.
    Michał Rybak, Członek Zarządu, Luxmed
Z przyjemnością informujemy, że wg. Rankingu Firm Szkoleniowych* jesteśmy drugą najlepszą firmą szkoleniową w Polsce. Dziękujemy Państwu – naszym Klientom.

Dlaczego warto poznać nasze symulacje sprzedażowe? Jest aż 13 powodów.

DOBRE ODZWIERCIEDLENIE REALIÓW SPRZEDAŻY

  • Projektujemy symulacje i gry na indywidualne zamówienie – możemy odzwierciedlić realia sprzedaży w Państwa firmie.
  • Gry symulacyjne dobrze odzwierciedlają wszystkie mechanizmy, jakie występują w zarządzaniu sprzedażą. Uczestnicy w grze tworzą strategie sprzedażowe, analizują rynek, konkurencję, opracowują targety, zarządzają terytorium…
  • Gry symulacyjne pozwalają na odzwierciedlenie nie tylko „twardych” działań sprzedażowych – targetów, cen, prowizji. Akcentują też aspekty miękkie, np. budowanie relacji z klientami,
  • Grupa planuje swoją sprzedaż i realizuje działania handlowe, a kilka chwil później dostaje informacje o swojej skuteczności – stopniu realizacji celów, udziale w rynku itp. To pozwala na wprowadzenie ew. zmian, usprawnień, modyfikacji w założonej strategii.
  • Sprzedażowe gry symulacyjne są jedynymi tej klasy grami opracowanymi i testowanymi w Polsce, odzwierciedlają znakomicie polskie realia gospodarcze.

TRENERZY Z DOŚWIADCZENIEM W ZARZĄDZANIU SPRZEDAŻĄ

  • Trenerzy prowadzący gry symulacyjne pracowali wcześniej jako menedżerowie sprzedaży w renomowanych polskich firmach i międzynarodowych korporacjach:
    Coca Cola, Pracuj.pl, Nestle, Wella i Procter & Gamble..
  • Gry symulacyjne prowadzą jedynie nasi stali trenerzy. Co roku biorą oni udział w wielu szkoleniach wewnętrznych, podnoszących ich kwalifikacje.
  • Nasi trenerzy to osobowości. Większość z nich, poza pracą menedżera sprzedaży i trenera, ma też drugą twarz: alpinisty, żeglarza, podróżnika… Prowadząc gry symulacyjne, wykorzystują swoje pasje do uatrakcyjniania metodyki szkoleń. Czego o negocjacjach handlowych można się nauczyć od marokańskich hotelarzy?
  • Rozumiemy, na czym polega specyfika sprzedaży w różnych branżach. Nasi trenerzy odnosili sukcesy w sprzedaży m.in. produktów finansowych, FMCG, leków, usług rekrutacyjnych, reklam.

NIE TYLKO DAJEMY WIEDZĘ – POZWALAMY TEŻ ZROZUMIEĆ, POCZUĆ I ZAPAMIĘTAĆ

  • Gry symulacyjne sprawiają, że uczestnicy zapamiętują trwale do 80% przekazywanej wiedzy, jednocześnie dobrze ją rozumiejąc. To wskaźnik nieosiągalny przy użyciu innych metod.
  • Gry symulacyjne pozwalają uczestnikom rozumieć złożone zjawiska i pojęcia, które trudno przekazać w książce czy na wykładzie, np. zasady obiegu pieniądza w firmie, płynność finansową itp.
  • Gry symulacyjne są jedyną metodą, w której grupy podejmują decyzje i na żywo obserwować ich skutki. Wszystkie błędy jakie popełnią i sukcesy, które osiągną, mają doskonałą wartość edukacyjną.
  • Udział grze to ogromne emocje, dzięki którym uczestnicy są jeszcze bardziej zaangażowani i trwałej zapamiętują wnioski ze szkolenia. Są tak zaangażowani, że zwykle nie chcą opuszczać stanowiska gry nawet podczas przerwy obiadowej.

Ranking Firm Szkoleniowych