Publikacje

Zamów bezpłatnie książkę

Zamów bezpłatną kopię książki „Budowanie kultury innowacyjności” autorstwa trenerów Training Projects.

więcej »

Rekordowa biznesowa gra symulacyjna

24 drużyny, 6000 pionków i drugie tyle monet, 14m2 plansz do gry. Training Projects przeprowadziło największą biznesową grę symulacyjną w polskiej historii. 140 przedstawicieli medycznych i pracowników marketingu dużego koncernu przez 4 godziny sprawdzało się w roli decydentów i strategów na wykreowanym przez trenerów rynku.

więcej »

Konkurs ofert – wydanie książki o innowacyjności

Ogłaszamy otwarty konkurs na napisanie i wydanie książki wg. kryteriów opisanych tutaj. Do składania ofert zapraszamy autorów i wydawnictwa.

więcej »

Akademia Innowatora i Stratega NGO

Fundacja Training Projects zaprasza menedżerów i liderów z organizacji NGO do uczestnictwa w bezpłatnej Akademii Innowatora i Stratega.

więcej »

Bezpłatna gra dla uczcniów i szkół

Oddajemy do bezpłatnej dyspozycji uczniów, szkół, uczelni i rodziców grę ekonomiczną dla nastolatków i studentów uczących się przedsiębiorczości. Powstała ona na użytek naszych szkoleń i była wielokrotnie wykorzystywana, by w interaktywny, emocjonujący, zabawowy i przyjazny sposób uczyć młodzież takich pojęć jak własna firma, rynek, zysk, konkurencja, przychody i koszty.

więcej »

HRowcy dla dzieci z domów dziecka

Firma szkoleniowa Training Projects serdecznie zaprasza Państwa do udziału w projekcie charytatywnym  „HR dzieciom”, którego celem jest wsparcie finansowe dzieci z domów dziecka na terenie województwa śląskiego.

więcej »

Szkolenie finanse dla niefinansistów realizowane przy pomocy gry symulacyjnej – Profit Simulation

Co zrobić, by zagorzały humanista zrozumiał budżet swojego działu i nauczył się racjonalizować koszty? Szkolenie „finanse dla niefinansistów” może być poprowadzone bez nudnych wykładów i żmudnego warsztatu z dziesiątkami tabelek. Nauka finansów może być emocjonującą przygodą.

 

więcej »

Jak handlowiec powinien słuchać?

Warto zająć się tymi barierami w słuchaniu, które tworzymy sami. Jest ich wiele, a wszystkie tworzymy w chwili, gdy przeżywamy emocje. Przestajemy uważnie słuchać, kierujemy naszą uwagę na inne działania i zaczynamy budować bariery w słuchaniu.

więcej »

Jak prezentować ofertę handlową?

Niedoświadczeni sprzedawcy są specjalistami w przytłoczeniu rozmówców informacjami o produkcie. Robią to od początku spotkania, a w dodatku przekazują taką ilość informacji, że klient jest zdezorientowany i zmęczony.

więcej »

Jakim językiem mówić podczas prezentacji handlowej?

Co to jest język korzyści, cech i zalet? Jak jego świadome używanie wpływa na skuteczność pracy handlowca?

więcej »
Strona 1 z 3123